ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Δεν υπάρχει καλύτερο δώρο να κάνεις στο πρόσωπο και στο λαιμό σου από το να αφιερώνεις 10 λεπτά την ημέρα για να τα γυμνάζεις. 

Θα έχεις τόνωση, τέντωμα της επιδερμίδας και αναζωογόνηση σε βάθος με τον πιο απλό και φυσικό τρόπο. 

Τρέξε αμέσως στον καθρέφτη σου!


Μην το αφήσεις να κρεμάσει


Το πρόσωπο, όπως και το σώμα, αποτελείται από μία πληθώρα μυών. 

Αυτοί είναι που μας βοηθούν να ανοιγοκλείνουμε τα βλέφαρα, να γελάμε, να μιλάμε, να μασάμε, να σουφρώνουμε το μέτωπό μας, να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας. Μας εξασφαλίζουν τελικά το πολυπόθητο τέντωμα του δέρματος. Με την πάροδο του χρόνου όμως τους χρησιμοποιούμε όλο και λιγότερο, γιατί, εκτός των άλλων, παύουμε να είμαστε εκφραστικοί και γελάμε όλο και λιγότερο. Έτσι χάνουν την τονικότητά τους και αρχίζουν να γίνονται σιγά-σιγά ατροφικοί, δηλαδή να λιγοστεύουν οι μυϊκές ίνες, με αποτέλεσμα το δέρμα που στηρίζεται επάνω τους να χαλαρώνει και να κρεμάει. Όπως δηλαδή συμβαίνει και στο υπόλοιπο σώμα, όταν δεν γυμνάζεται. Λίγα λεπτά λοιπόν ασκήσεων την ημέρα είναι αρκετά για να επανέλθουν οι μύες σε φόρμα.Ασκήσεις για πρόσωπο και λαιμό

Πολύ σύντομα θα εκπλαγείς, αφού θα δεις το δέρμα σου πιο ενυδατωμένο, ελαστικό και τεντωμένο. Άσε που θα εξασφαλίσεις καλύτερη αιμοκυκλοφορία, άρα θα ξανανιώσεις. Ποιους μυς θα γυμνάσεις; Του μετώπου, του πηγουνιού, της άκρης της μύτης, του περιγράμματος των χειλιών. Οπλίσου με κέφι και ακολούθησε τις παρακάτω ασκήσεις, τις οποίες πρέπει να κάνεις μπροστά σε καθρέφτη.

Για να γίνει το μέτωπό σου πιο λείο και για να αυξήσεις την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής:

Ανασήκωσε το μέτωπό σου και μετά χαλάρωσέ το. Κάνε το αυτό μερικές φορές. Κατόπιν βάλε τις παλάμες στο μέτωπό σου (τη μία επάνω στην άλλη) και κίνησε το δέρμα του μετώπου πάνω- κάτω, ενώ τα χέρια ακολουθούν χαλαρά την κίνηση. Βάλε κατόπιν τα χέρια κόντρα στο πρόσωπο και ανασήκωσε τον μυ του μετώπου προσπαθώντας να προβάλεις αντίσταση με τα χέρια σου. Σταμάτησε για μερικά δευτερόλεπτα και κάνε άλλες 4 επαναλήψεις. 

Τελειώνοντας, κάνε κυκλικές κινήσεις στο μέτωπο με τις άκρες των δακτύλων σου. Κλείσε τα μάτια και απόλαυσε την αίσθηση της αναζωογόνησης.Για να απαλύνεις το περίγραμμα των ματιών και να περιορίσεις το περιβόητο «πόδι της χήνας» (τις μικρές γραμμές στην εξωτερική πλευρά των ματιών που σχηματίζονται όταν γελάμε), για να γυμνάσεις τους μυς γύρω από τις κόγχες των ματιών και για να καταπολεμήσεις τις σακούλες κάτω από τα μάτια και την πτώση των βλεφάρων:

Κλείσε τα βλέφαρα και σφίξε τα μάτια για μερικά δευτερόλεπτα. Βάλε τους αντίχειρές σου επάνω στους κροτάφους και σύρε τους απαλά μέχρι να φτάσουν στην εξωτερική γωνία των ματιών, στην άκρη της κόγχης, τεντώνοντας το δέρμα της κάθε πλευράς του προσώπου. Μείνε σε αυτή τη θέση για λίγο και κλείσε τα μάτια σφίγγοντάς τα. Τελειώνοντας, ανοιγόκλεισε τα βλέφαρα και γύρισε απαλά το κεφάλι αριστερά και δεξιά.

Για τους μυς των χειλιών και τα μήλα:

Κάνε το πιο ανοιχτόκαρδο χαμόγελό σου, τεντώνοντας όσο μπορείς τους μυς του στόματος (η κίνηση αυτή ανεβάζει ψηλά και τα μήλα του προσώπου). Κατόπιν άνοιξε το στόμα σου όσο περισσότερο μπορείς, σαν να έκανες ένα τεράστιο χασμουρητό. Μπορείς να κάνεις τουλάχιστον 10 επαναλήψεις.

Για την ενδυνάμωση του λαιμού και τη μείωση του προγουλιού με τέσσερις ασκήσεις:

Γύρε μαλακά το κεφάλι προς τα πίσω και σπρώξε το πηγούνι προς τα εμπρός με το στόμα κλειστό, την ράχη ευθεία και τους ώμους ελεύθερους.

Γύρισε το κεφάλι όσο μπορείς πρώτα προς τα δεξιά και μετά προς τα αριστερά. Θα πρέπει να αισθάνεσαι τους μυς του λαιμού σου να δουλεύουν. Κάνε επανάληψη 3-5 φορές.

Τελειώνοντας, γύρε εναλλάξ το κεφάλι σου μία προς τα εμπρός και μία προς τα πίσω, προσέχοντας ο αυχένας να μην δέχεται μεγάλη πίεση

* Κάνε όλες τις ασκήσεις μαλακά και με σύστημα, για να μην αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα. Αν δεις ότι ζαλίζεσαι, καλύτερα να τις σταματήσεις και να ρωτήσεις κάποιον ειδικό για να σου δώσει τις κατάλληλες οδηγίες.

* Σε καμία περίπτωση όμως μην τις δοκιμάσεις αν αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα υγείας, χωρίς προηγουμένως να έχεις ρωτήσει τον γιατρό σου!

http://www.newmedicplus.gr/



Frank's


 
Top