NIKAIA 

MUSCLECLUB· 20/10/2016

Πρωινό 

1ο ασπράδια + 1 κρόκο + 80 γρ. κουάκερ με νερό + λίγο κανέλα + 1 μήλο
Δεκατιανό 

1 ρόφημα πρωτεΐνης + 1 μπανάνα
Μεσημεριανό 

300 γρ. ρύζι λευκό βρασμένο μαζί με 200 γρ. κοτόπουλο ή 170 γρ. γαλοπούλα ή 200 γρ. μοσχάρι ή 250 γρ. ψάρι + σαλάτα εποχής με 2 κουταλιές ελαιόλαδο 

*Μετά από 2 ώρες προπόνησης αν μπορούμε και αμέσως μετά 1 ρόφημα πρωτεΐνης + 1 μπανάνα

*Μετά από 1 ώρα τρώμε 250 γρ. ρύζι βρασμένο μαζί με 8 ασπράδια
Βραδινό

Σαλάτα πράσινη ή μπρόκολο ή διάφορα λαχανικά + 2 κουταλιές ελαιόλαδο + 5-6 καρύδια + 200 γρ. κοτόπουλο ή γαλοπούλα ή μοσχάρι ή ψάρι

*ΝΕΡΟ-> 2-3 μπουκάλια την ημέρα ( 3-4,5 λίτρα)

* Το φαγητό μας το αλατίζουμε κανονικά όχι υπερβολές όμως!!



Τ Ο    Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α   Α Υ Τ Ο    Ε Ι Ν Α Ι    Κ Α Τ Α Λ Λ Η Λ Ο    Γ Ι Α    Α Ν Τ Ρ Ε Σ    Α Π Ο    7 5    Ε Ω Σ    8 5    Κ Ι Λ Α !

Προτεινόμενα συμπληρώματα για την συγκεκριμένη διατροφή

C - 100 ( Superior 14) εκτός αν έχουμε λίθους στα νεφρά - 1 πριν το πρωινό + 1 μετά την προπόνηση 

Γλουταμίνη ( Superior 14) 5 γρ. μετά το πρωινό , 10 γρ. αμέσως μετά την προπόνηση και 5 γρ. πριν τον ύπνο

Amino BCAA ( Superior 14)  5 γρ. πριν το πρωινό, 5 γρ. πριν την προπόνηση, 5 γρ. αμέσως μετά 

Πολυβιταμίνη (M. j. s Superior 14) Πέρνουμε με το πρωινό γεύμα ή το μεσημεριανό



Respect Caffe


 
Top